• Gratis bezorging vanaf €150,-
  • Binnen 3 werkdagen bezorgd
  • Volgens de Oranje Kruis Richtlijnen
  • Advies op maat

Verzend- en bezorginformatie

Je vindt op deze pagina alle informatie rondom de verzending en bezorging van je producten bij ESE International B.V. Toch niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Heb je een klacht? Bekijk dan onze klachten melden pagina.

Verzending en bezorging

Wij streven ernaar om alle producten binnen 3 werkdagen te bezorgen mits ze voorradig zijn. Door drukte bij onze bezorgpartners (DHL en DAS Koerier) kan het voorkomen dat de levertijd langer uitvalt. Je kunt ten alle tijden de actuele bezorgstatus volgen via de Track & Trace link die je per e-mail ontvangt bij je bestelling.
Ja het is mogelijk je bestelling te laten bezorgen bij een ander adres dan het factuuradres. Dit kan je opgeven op de afrekenpagina.
Het is mogelijk je bestelling af te halen bij ESE International B.V. dit dien je aan te geven op de afrekenpagina bij de bezorgopties. Je kunt je bestelling dan afhalen bij:
  • ESE International
  • Habraken 2331
  • 5507 TK Veldhoven
  • Nederland
Zodra je producten klaar liggen krijg je van ons een e-mail. Je kunt je melden aan de balie bij de hoofdingang.
Voor verzendingen binnen Nederland zijn de bezorgkosten bij bestellingen boven de €150,-gratis. Bij een bestelling van minder dan €150,- zullen wij € 7,25 in rekening brengen. Wanneer u kiest voor afhaling, kunt u uw bestelling kosteloos afhalen in ons magazijn in Veldhoven. De bovengenoemde bezorgkosten zijn excl. BTW. Voor België geldt: Bij een bestelling zullen wij € 9,95 bezorgkosten in rekening brengen. Bovengenoemde bezorgkosten zijn excl. BTW.
Gratis bezorging geldt alleen voor bestellingen boven de €150,- met een levering binnen Nederland. Bij een bestelling onder de €150,- brengen we in Nederland €7,25 excl BTW. In rekening. Leveringen in België hebben ten alle tijden een vast tarief van €9,95 excl. BTW.
Je kunt je producten laten verzenden naar Nederland en België. Voor leveringen naar Duitsland, Oostenrijk of andere landen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een Track & Trace link per e-mail. Via deze link kun je altijd de actuele status en bezorgtijd van je bestelling volgen.
Het is helaas niet mogelijk om een gewenste bezorgtijd te kiezen.
Na het voltooien van je bestelling ontvang je altijd binnen enkele minuten een orderbevestiging. Deze kan in je spambox terecht komen. Controleer daarom altijd even je ongewenste e-mails. Toch geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact met onze klantenservice op.